We zijn op de helft - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu We zijn op de helft - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu

We zijn op de helft

Blijf op de hoogte en volg Marielle

11 December 2012 | Hong Kong, Hongkong

Hallo allemaal,

Jaja we zijn nu al op de helft, nu nog ongeveer 11 uur vliegen met nog 1 overstap te gaan voor de boeg. Onze vlucht van Amsterdam naar HongKong is goed verlopen. Op dit moment zitten we in een hotel in Hongkong ( bij ons is het nu 17.00 uur). We hebben ff geslapen in onze super de luxe hotelkamer, vanaf nu zal het wel minder worden. Net ff wat gegeten en nu wachten tot onze volgende vlucht vertrekt. Dit zal vanavond zijn om 23.45 naar Perth. Daar komen we morgen om 6.30 aan en maken we een overstap naar onze eindbestemming Darwin. Dit zal nog wel een race tegen de klok worden, hopelijk gaan we dat halen. Nu gaan we ons even vermaken met de Nederlandse tv, handig hè een ipad. Tot later maar dan vanuit Australië!

Groetjes ons

• 11 December 2012 - 10:30

Jeffrey En Coleta:

Nou goed dat jullie al veilig zijn aangekomen in hong kong, wat een grote stad he.
    hoezo nederlandse tv kijken op je ipad hoe doe je dat?
    Altijd handig voor mij om te weten heb ook zón ding.
    Is je zus wel lief voor je en ben jij wel lief voor je zus?
    Trekken jullie het wel kan me voorstellen dat het erg lang duurt allemaal bij elkaar.

Groetjes van ons.

• 11 December 2012 - 10:41

Marielle Krabbenbos:

Hallo Jeffrey en Coleta,

Hoe dat werkt via de Ipad geen idee, zal het ff aan Marielle vragen haha. We zijn heeeeel lief voor elkaar, stelt je dat gerust? En nog een fijne werkdag hè (-: groetjes

• 11 December 2012 - 12:07

Bas En Yvonne:

hai dames,

fijn te horen dat het eerste deel van de reis gelukt is, succes met de race tegen de klok en een goede vervolg reis.. groetjes bas en yvonne

• 11 December 2012 - 15:13

Cindy:

Hoi dames,

Fijn dat alles zo goed verloopt, hopelijk gaat de rest ook voorspoedig! Ik wacht rustig af tot de volgende up date!