Bestemming bereikt! - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu Bestemming bereikt! - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu

Bestemming bereikt!

Blijf op de hoogte en volg Marielle

12 December 2012 | Hong Kong, Hongkong

Het heeft even geduurd maar we zijn er Down Under. Reis is goed verlopen, maar was wel erg vermoeiend. Marielle na 2 1/2 dag alleen maar aan de brood en water weer eindelijk een hamburger kunnen eten. In het vliegtuig werd ik al poor thing genoemd door de stewardess )-:
Dan stap je het vliegtuig uit na bijna 22 uur vliegen en BAM ruim 40 graden, ik kan je wel vertellen dat is wel even wennen hoor...we zitten nu in een hostel waar we morgen om 6 uur opgehaald worden en dan gaat de trip toch echt beginnen!

Later meer

• 12 December 2012 - 22:33

Annie:

hallo Natas en Mariell alles goed daar na zo,n lange reis nu kan de trip beginnen

• 13 December 2012 - 20:41

Margriet:

Hallo reizigers, gelukkig is de reis goed verlopen en zijn jullie denk ik inmiddels wel gewend aan het warme weer daar. Ik hoop dat alles goed verloopt en wens jullie verder een fantastische reis. Groetjes uit het koude Stokkum.

• 13 December 2012 - 21:45

Gerwin:

hah gezusters, de reis goed verlopen zo te zien. mooi weer daar beter als hier. volle wille en de groeten vanaf deze zijde.!