Nog 1 week - Reisverslag uit Markelo, Nederland van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu Nog 1 week - Reisverslag uit Markelo, Nederland van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu

Nog 1 week

Blijf op de hoogte en volg Marielle

03 December 2012 | Nederland, Markelo

Het gaat dan alsnog gebeuren. Vandaag over een week zitten wij (ik en mijn zus) in het vliegtuig naar Australië. In september moesten we annuleren vanwege gezondheidsklachten. Nu 3 maanden later gaan we alsnog de geplande reis maken van Darwin naar Sydney. Via deze site kunnen jullie onze belevenissen volgen down under, reacties zijn natuurlijk altijd welkom.

We hebben er in ieder geval veel zin in!

• 03 December 2012 - 14:32

Jeffrey:

Ik heb er ook wel zin in, maar helaas ik moet werken.
    Waar werk jij dat je zulke reisjes kunt betalen!

• 03 December 2012 - 16:16

Cindy:

Hoi Marielle en Natasja,

Ik wens jullie een heel goede en voorspoedige vlucht en reis. Na de laatste paar tegenslagen hebben jullie de vakantie ook dubbel en dwars verdiend! Ik zal jullie volgen want dat is de enigste manier dat ik wat van Australie mee krijg, zal er zelf wel nooit komen. Geniet nog even van de voorpret, en daarna heerlijk genieten van al het moois dat Australie te bieden heeft!

• 09 December 2012 - 10:10

Jan Schreibeld:

namens de fam schreibeld heel veel plezier gewenst maak er wat moois van en geniet ervan we zullen jullie vogen

• 09 December 2012 - 10:17

Natasja:

hoi cindy, wederom heel erg bedankt voor je leuke lieve woorden! Je hoort van ons! Weer back in town kom je maar een keer alle foto s ed bekijken!

• 09 December 2012 - 11:17

Kristel Smit:

Dames heeeeel veel plezier!!! En een hele goede reis!

xx

• 09 December 2012 - 12:26

Marielle:

Iedereen bedankt voor de berichtjes, leuk!

Nog 1 dagje dan op naar de zon (-: