Alice spring,Ayers rock, Alice springs - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu Alice spring,Ayers rock, Alice springs - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu

Alice spring,Ayers rock, Alice springs

Blijf op de hoogte en volg Marielle

21 December 2012 | Australië, Alice Springs

Daar zijn we weer in bewoonde wereld.
Woensdag 6.00 uur was onze volgende pick up voor de trip naar Ayers Rock/ Uluru. Deze trip was driedaagse met wederom veel km op de weg. Rond de middag waren we in King Canyon hier hebben we een super mooie hike over/rond/ door de Canyon gemaakt. Het was erg warm dus moesten verplicht 1,5 liter water mee. Er werd aangeraden een liter per uur te drinken. Lekker zweten dus (-: daarna op naar de "camping" midden in de outback. We hebben die nacht in een swag geslapen ( soort van waterdichte slaapzak waar een matje in ligt waar je met je eigen slaapzak in kan) heerlijk onder de sterren hemel geslapen I LIKE IT
Donderdag weer vroeg op weg naar Uluru/ Ayers rock dit was een rit van ongeveer 4 uur! Daars middags een wandeling gemaakt naast langs de Rock, wat heet. S avonds de zonsondergang gezien, mooi maar erg toeristisch. Terug op de camping 21.00 uur eten koken en vroeg slapen. Wederom in een swag. Want de volgende ochtend (vanmorgen 3.45 uur op voor de zons opkomst) mooi maar niet heel bijzonder. Daareen erg mooi walk gemaakt bij Kata Tjuta ook een grote "steen" gelukkig was het bewolkt en hebben we mooi kunnen genieten van deze hike. Toen werd het tijd terug te gaan naar Alice Springs. Lekker 5 uur in de bus )-:. Nu ffwasje draaien morgen ff bij tanken en dan vliegen we aan het eind van de middag naar Cairns voordeel 2 van onze trip!

• 23 December 2012 - 19:44

Gerda Mentink:

Dag dames.

Weer een mooi reis verslag,en goed te volgen.

Hoeveel graden is het op dit moment bij jullie?

En vanwaar vliegen jullie terug?

Groet van Frans en Gerda Mentink

• 27 December 2012 - 09:55

Marielle Krabbenbos:

Ha Gerda, het is hier lekker warm 35 graden. We gaan nu de oostkust doen naar Sydney vanaf daar vliegen we terug.

Groetjes ons