surfing - Reisverslag uit Bondi, Australië van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu surfing - Reisverslag uit Bondi, Australië van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu

surfing

Blijf op de hoogte en volg Marielle

05 Januari 2013 | Australië, Bondi

Daar zijn we weer maar nu vanuit Sydney (Bondi Beach) we waren gebleven bij donderdag. Weer vroeg uit de veren op naar Cresent Head voor onze surf lessen! Hier heb ik ( Marielle) erg naar uit gekeken had er dan ook erg veel zin in! We begonnen op een soort van meer met de basis vaardigheden . Peddelen, keren, eskimo rol (als er een grote golf komt met bord en al om draaien rugzijde, golf voorbij weer om draaien) en natuurlijk vanuit lig tot staan komen. Ik had verwacht dat het best moeilijk zou zijn maar hef ging me erg goed af (-: echt super om te doen. S avonds op een surf kamp geslapen, weer terug naar het relaxte I LIKE.
Vrijdag 6 uur op surfen in the big ocean... Wel wat anders dan in een meer, maar wat GAAF al snel lukte het me om een golf te pakken, maar wat is de timing lastig. Na een paar uur was het tijd om terug te gaan, lunchen en in de bus op naar Sydney. Dit was nog 5,5 uur. ( wat zal ik dat niet missen al die uren in de bus)De reis van Cairns naar Sydney was 2 weken snelste weg was 2500 km maar wij hebben er meer over gereden. Gister over de Harbor Bridge Sydney binnen gekomen meteen het opera house gezien. Wat een stad , hoge gebouwen veel verkeer. Pff ff omschakelen. Hier was ook meteen het einde van onze trip. En ging de groep uit een. Gelukkig ken ik mezelf goed genoeg en had ik in nl al een hostel geboekt in Bondi Beach 15 min met de bus naar de stad. Wat relaxt, 5 min van het strand, super uitzicht, vandaag een dag aan strand gehad. Wat een drukte maar wel genieten. Morgen Sydney in... Al zou nog een dag strand niet erg zijn.. We zullen zien (-: en dan maandag 15.30 uur vliegen we via Hongkong terug naar nl. Daar nog maar even niet aan denken en nog een volle dag genieten van Australië!

Tot snel, groetjes!