Dag, 6,7,8 Amerika - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu Dag, 6,7,8 Amerika - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu

Dag, 6,7,8 Amerika

Blijf op de hoogte en volg Marielle

16 September 2013 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Vrijdag op naar las Vegas het zou een rit worden van ongeveer 9 uur. Onderweg door death valley gereden. Hier zie je alleen maar bergen, droogte en zout vlaktes. En het was er erg warm ruim 45 graden... Een aantal korte stops gemaakt met mooie uitzichten. Zie foto's Facebook. Einde van de middag kwamen we aan in Viva LAS VEGAS wat een stad wat een gebouwen en wat een een lichtjes... Eerst even een verfrissende duik genomen in het zwembad op de 8e verdieping. We sliepen in het stratosphere hotel, deze lag aan het einde van de strip. Wat een groot hotel, kom je binnen, denk je dat je in de lobby komt, nee hoor meteen allemaal gokkasten, barretjes, starbucks enzv. Daarna snel een hapje eten, en op naar de limo tour. Eerst richting het oudste gedeelte waar het ooit begonnen is.. Wat een mensen, en lichtjes..daarna over de strip. Waar we bij het Bellagio hotel gedropt werden. Hier was ook een grote fontein show op muziek. Leuk om te zien. Verder ruim 4 uur over de strip gelopen hotel in en uit , want ieder hotel heeft zijn eigen uitstraling/ thema. Heb oa de eifel toren gezien, klein Venetië, flamingo,Caesar , Golden nugget enzv. Het ene hotel nog groter dan het andere. Rond 2 uur terug bij ons hotel, nog even een gokje gewaagd, helaas niet de jackpot gewonnen. En moe naar bed. Ook weer een kort nachtje gehad.
Zondag om 5 uur op ( wat nou vakantie) spullen pakken tentje afbreken en op naar een wandeling in zion national park. En wat een wandeling, super mooi! Ongeveer 45 min recht op omhoog klimmen. Eenmaal boven kon je nog een klein stukje verder. Wat erg gevaarlijk was, er waren kettingen om aan vast te houden... Een paar weken geleden waren er nog 3 mensen verongelukt...leuke uitdaging dus! Het was echt heel mooi wat een uitzicht. Daarna weer naar beneden in ruim 25 min, ik zou iedere ochtend wel zon ochtend wandeling willen, lekker voor de kuitjes(-: Daarna op naar Bryce Canyon, ruim 2 uurtjes in de bus. Hier weer een totaal andere omgeving/ natuur. Maar ook weer erg mooi! Hier nog een mooie wandeling gemaakt. En daarna op naar de camping! Morgen uitslapen ( tot 7 uur) en dan weer een dagje in de bus, op naar moab waar we 2 dagen zullen verblijven.
Tot nu toe vermaak ik me erg goed, al veel mooie dingen gezien. De omgeving verbaasd me nog iedere dag (-: hoe is het in NL nog regenachtig...? Ik zal jullie nog even lekker maken het is hier. nog ruim 30 graden, lekkerrrrrr!

• 16 September 2013 - 07:30

Marloes:

Ha vakantieganger, weer een mooi reisverslag! Leuk om te lezen, 's ochtends vroeg in de trein richting Nijmegen. Hier prima Hollands weer, 18 graden met wat zon! Prima voor een dagje achter de pc ;) meid geniet er nog van en verheug me op.het vlg verslag xx

• 16 September 2013 - 10:12

Marja:

He Marielle,

Wat ontzettend gaaf allemaal! Leuk om te lezen hoor. Wauw echt vet wat jullie allemaal zien en meemaken. Klinkt erg goed... En je foto's ook zo mooi om te zien. Echt een mooie vakantie. Heel veel plezier nog met z'n allen. Enuh groetjes aan me neefje