Dag 9,10 - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu Dag 9,10 - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu

Dag 9,10

Blijf op de hoogte en volg Marielle

18 September 2013 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Maandag
Na een rit van ruim 10 uur kwamen we aan in Moab, onderweg een aantal mooie stops gehad in oa Canyonlands NP met weer erg gave uitzichten. Ben zo langzamerhand wel benieuwd wat de Grand Canyon ons gaat brengen...
Dinsdag uitslapen... Althans dat was de bedoeling maar laten we nu net op een camping zitten waar een universiteit achter zit, waar ze iedere ochtend om 7 UUR al lekker moeten toeteren op de sportvelden (de fanfare is er niets bij)....dus dat was weer gezellig wakker worden )-: verder hadden we de ochtend vrij te besteden. Of je kon gaan raften op de Colorado rivier, maar aangezien die nu niet hard stroomt heb ik maar een wasje gedaan, dorpje in geweest en s middags even lekker aan het zwembad gelegen om m'n bruine kleurtje bij te houden (-: Rond half 5 op naar Arches NP hier een aantal mooie stops gemaakt, met als toetje een mooie wandeling van een uur ( lekker bergop) met een zonsondergang met uitzicht op de delicate arch. Zie foto facebook. Daarna terug na de camping koken en om tien uur nog ff lekker avond eten!
Woensdag (vandaag)wederom poging tot uitslapen NOT weer een hoop getoeter. Dus nu maar even dit verslagje schrijven. Rond tien uur gaan we richting monument Valley om daar een jeep tour te maken bij de native's (de oorspronkelijke bewoners van Amerika (indianen) en daar zullen we ook onder de sterrenhemel overnachten
Ik zeg allemaal een fijne avond, dan gaat voor mij nu de dag beginnen!

• 18 September 2013 - 15:53

Yvonne:

he jelle, klinkt weer heerlijk die reisverslagen van jou.... geniet ervan, kijk uit naar je nieuwe belevenissen en foto's... xxxxxxx

• 18 September 2013 - 20:13

Natasja:

Hey zussie,

Leuk om al je verhalen te lezen, echt prachtig daar de natuur!! Kom je daar ook nog wilde dieren tegen, of niet echt, geloof 1 foto gezien van een konijn. Je zit alweer op de helft time flies....
    Geniet nog maar ff lekker daarin de States. XX

• 19 September 2013 - 19:38

Heidy:

Tettettettet :-)
    Prachtige foto's komen er op je facebook voorbij! Indrukwekkend om te zien, dus zal in het echt wel adembenemend zijn! Zo te lezen kom je voldoende aan lichaamsbeweging toe met al die bergen! Genietse!!!!

• 20 September 2013 - 00:24

Marielle Krabbenbos:

Hoi hoi, leuk jullie reacties (-: wilde dieren nog niet echt gezien. Er schijnen hier wel beren te zitten. Maar nog niet tegen gekomen...