San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu

San Francisco

Blijf op de hoogte en volg Marielle

29 September 2013 | Verenigde Staten, San Francisco

Dag 16, 17, 18,19, 20
Dinsdag, op naar santa Barbera een rit van ongeveer 5 uurtjes. Daar aangekomen lekker genoten van het strand.Op naar de camping. Joepie nog 3 nachten kamperen! We zouden haast vergeten zijn wat stof is... lekker een BBQ en gezellig om het kampvuur gezeten. De lange broek kon weer aan.
Woensdag, op naar Big Sur een rit van ongeveer 3 uurtjes langs de kustlijn, erg mooi weg. Onderweg oa zeeleeuwen en een leuke waterval gezien. S avonds weer lekker een kampvuurtje.
Donderdag via 17 Miles road en Pebbel Beach ( bekend van zijn golfbaan) op na santa Cruz onze laatste nacht op de camping )-: via een erg mooi kust weg aangekomen. smiddags lekker op het strand gelegen. nog even maximaal genoten van de zon. Daarna de hot tube in, en wederom een kampvuur.
Vrijdag, op naar San Francisco een rit van 2 uurtjes. We zitten midden in de stad (Powell street) wat een omslag wel ff wennen hoor.. S middags naar Alcatraz geweest, leuke ervaring mooi om te zien! Daarna met z'n allen hapje eten. Vandaag alweer de laatste dag van deze trip...times fly's )-:
Zaterdag even gewinkeld in de mega winkels hier, al was ik er al
gauw klaar mee.. toen besloten we om met een aantal naar de Giant baseball wedstrijd te gaan. Erg gaaf met meer dan 40.000 man in het stadion wat een sfeer! S avonds met z'n allen een hapje gegeten. en nu wachten tot we opgehaald worden voor het vliegtuig )-: maandag 9 uur nl tijd ben ik weer terug.Dus dit was het laatste verslagje! Ik zeg tot over een aantal dagen.. See You!