Live vanuit de States - Reisverslag uit Markelo, Nederland van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu Live vanuit de States - Reisverslag uit Markelo, Nederland van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu

Live vanuit de States

Blijf op de hoogte en volg Marielle

08 September 2013 | Nederland, Markelo

Dag 1 van mijn rondreis door west Amerika.
Vanmorgen vroeg op, op naar Schiphol. Wat een weertje was het regen,regen en nog eens regen. Een goed moment om Nederland te verruilen voor de zon dacht ik zo.. We hadden met een aantal al afgesproken bij het inchecken dus daar al met een aantal reisgenoten kennis gemaakt. We hadden een voorspoedige vlucht wind mee, waardoor we een half uur te vroeg aan kwamen. Zelf de vlucht ook goed door staan (-:
Rond 11.15 uur plaatselijke tijd kwamen we aan. Dat is dus tien uur vroeger dan bij jullie, dus nog een lange dag te gaan. Op na het hotel inchecken en SF in. We zijn naar de twin hills geweest. SF is nogal heuvelachtig dan is het mooi om de stad vanaf 1 van de heuvels te zien. Daarna zouden we naar de golden gate bridge gaan, maar helaas SF staat om zijn mist en laag hangende bewolking bekend wat nu ook zeer plaatselijk het geval was, dus geen brug vandaag, morgen nieuwe kansen...Daarna met z'n allen een hapje gegeten. En nu terug in het hotel, vroeg naar bed, want ben nu al meer dan 24 op..
Morgen gaan we eerst een 2e poging wagen voor de brug, gaan we naar Fishermans wharf waarnaar we daarna richting yosimeti park gaan..

• 09 September 2013 - 07:10

Natasja:

Klinkt goed allemaal en ziet er gaaf uit! Have fun! Groetjes

• 09 September 2013 - 08:56

Claudia:

Je vakantie is nog maar net begonnen en ben nu al jaloers, haha.
    Klinkt allemaal wel erg mooi, geniet er maar van. Eenmaal terug wordt je dubbel zo hard aan het werk gezet.

• 09 September 2013 - 09:50

Yvonne:

He jelle goed te lezen dat je over bent. Nou geniet er lekker van mijn vakantie is bijna voorbij. .... snik...