West Amerika - Reisverslag uit Markelo, Nederland van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu West Amerika - Reisverslag uit Markelo, Nederland van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu

West Amerika

Blijf op de hoogte en volg Marielle

22 Augustus 2013 | Nederland, Markelo

Over ruim 2 weken is het zover, dan heb ik ook vakantie! En zijn de meeste alweer aan het werk (-: Deze keer geen Canada, Cuba of Australië maar word het, het westen van Amerika. Ik ga deze reis "alleen" doen maar wel via een reisorganisatie in groepsverband. Ik ga de kampeer versie doen, dus lekker back to basic.
Op zondag 8 september vlieg ik via een rechtstreekse vlucht van 11 uur naar San Fransisco. Daarna zal de route gaan naar Yosemite nationaal park, Bishop, Las Vegas, Zion national park, Bryce Canyon, Moab (arches national park) Monument valley, Grand Canyon, Lake Havasu, Los Angeles, Santa Cruz om daarna op 29 september weer terug te vliegen vanuit San Fransisco naar Amsterdam.

Ik ben van plan weer een reisdagboek bij te houden, dus voor de gene die het leuk vinden, jullie kunnen mijn belevenissen volgen via deze site! (reacties van jullie zijn natuurlijk ook altijd welkom (-:)

Tot mijn volgende verslag maar dan vanuit de UNITED STATES of AMERICA

• 22 Augustus 2013 - 12:30

Jojannekebaarsma :

Hè meis dit klinkt te gek!! Veel plezier man en ga zeker je reisverslag volgen! Heel veel plezier! Liefs Jo from down under! Ps wilde Natasja niet mee? :)

• 22 Augustus 2013 - 22:16

Marielle Krabbenbos:

Dankje Jojo, nee Natasja wilde niet...Jij ook een hele gave tijd down under, echt gaaf hoor!

• 24 Augustus 2013 - 00:16

Inge Mathijssen :

Wat een mooi leven toch! Geniet ervan

• 09 September 2013 - 18:08

Annie En Freek Krabbenbos:

hallo marielle
    wat fijn dat de reis goed verlopen is heell veel plezier geniet er van