Eindelijke weer verse sneeuw gehad! - Reisverslag uit Hopfgarten im Brixental, Oostenrijk van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu Eindelijke weer verse sneeuw gehad! - Reisverslag uit Hopfgarten im Brixental, Oostenrijk van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu

Eindelijke weer verse sneeuw gehad!

Door: mariellekrabbenbos

Blijf op de hoogte en volg Marielle

25 Februari 2011 | Oostenrijk, Hopfgarten im Brixental

Hoi hoi,

Daar ben ik weer, want ja er is weer een week voorbij dus tijd voor een kort verslagje van de afgelopen week. Eerst nog een aantal feitjes.

Op dit moment heb ik ongeveer 60 ski dagen gehad (iets meer, de babylift registreert nl niet) ik heb 150.019 hoogte meters afgelegd met 417 liften en over 730 km. Het lijkt misschien veel maar dat is het toch echt niet, want als je als gevorderde skier een beetje je best doet kun je toch al wel 40 km per dagen halen op je skies... dus je kunt wel stellen dat ik lui ben.. haha nee hoor ik loop iedere dag de piste op dat is toch wel een stukje zwaarder dan met de lift pfff... haha.
Verder heb ik nog 4 weken te gaan en dan ben ik alweer op nederlandse bodem en nog steeds vliegt de tijd hier voorbij(:

Wat heb ik hier meegemaakt de afgelopen week?
Van het weekend kregen we hier groepen die we niet hoefde les te geven, dus heb ik weer lekker kunnen bijverdienen bij de skischool.En zoals al velen zeggen de wereld is klein en ja hoor ik moest prive les geven aan een jongen en wat blijkt is hij met zijn hele fammilie uit markelo hier in hopfgarten. Ze wonen zelfs 2 straten bij me verdaan, was wel erg leuk! Heb me dan ook 2 dagen goed vermaakt.

Dinsdag ben ik naar samantha en aanhang geweest in saalbach hingerglemm, was erg leuk hen weer te zien. En ja toevallig als ik net 90 km moet rijden sneeuwt het weer eens wat het de agelopen 4 weken niet heeft gedaan. Maar goed lekker rustig aangedaan. En mooi op tijd waren we in hinterglemm. De hele dag zijn we lekker het gebied in geweest. Ik kende het gebied nog van 2 jaar geleden en het is leuk om bepaalde dingen weer te zien, zoals de apreski bij de KUHSTALL maar goed helaas moest ik nog weer terug rijden dus een alcoholisch drankje zat er voor mij niet in. Verder een erg leuke dag gehad, even weg van hier even een ander ski gebied en even andere en bekende mensen om me heen. Dus yvonne en bas wellicht kom ik in Maart jullie kant ook nog een paar dagen op!

Op dit moment zit hier nu een school uit zwolle, die hebben we drie dagen les gegeven, morgen gaan ze weer naar huis ( hierbij zat een leraar die een zwager is van een vriendin van mij.. ook weer toeval). En dan komt morgen weer een nieuwe groep, toevallig is dat een groep waarmee ik vorig jaar mee ben mee geweest als skileraar voor een week. Dus weer bekeneden het kan niet op (: haha volgens mij bestaat mij leven op dit moment uit toeval....


Verder gaat het met mij knie weer de goede kant op, heb steeds minder pijn, en voor mijn gevoel loop ik nu weer "bijna" normaal. Dus straks in Maart loop ik er weer als een kievit bij!
Daarnaast ben ik gister eindelijk naar de kapper geweest want het was wel hard nodig.... Nu vond ik het nog wel spannend, maar goed het resultaat mag er zijn. Yvonne hier kan je nog een voorbeeld aannemen.. haha in een keer goed blond! Nee hoor grapje.


Nou dit was het weer van mijn kant. Ben benieuwd hoe het met jullie gaat, ik hoorde dat het weer gesneeuwt heeft en dat de lente nog op zich laat wachten..? Zijn er nog spannende dingen die ik gemist heb en die ik echt wel moeten weten? Let me know!

En nogmaals bedankt voor de leuke krabbels, mailtjes, smsje!

liefs Marielle

  • 25 Februari 2011 - 21:05

    De Heidel:

    Het is ook wel heel toevallig dat al die mensen nu ineens massaal naar Oostenrijk heen trekken, haha! Half Nederland zit daar ... hoewel het hier ook zowaar gesneeuwd heeft, jaja! En het is zeker een uur blijven liggen, haha. De baby piste is er niks bij!! En volgende week wil het in de avonden weer ligt vriezen ... we zijn nog niet af van die winter. Leuke foto's van jou met Sam en Marcel!!

  • 25 Februari 2011 - 21:13

    Kapsterrrrr In Holla:

    hai hai

    tja wil we geloven dat ze het daar blond krijgen, volgens mij mogen hun daar nog met 18% waterstof peroxide werken en wij maar met 12% hahahhaa zou ff een busje inslaan als ik jou was, hihihihi.

    maar uuuuh het was toch de geitenstal en niet de koe stal.... tja blond he....

    maar lijkt me geniaal, gezellig, leuk, top, mega als je ons komt vergezellen krijg toch lichterlijk jelleafkickverschijnselen hahaha.

    fijn dat het weer gesneeuwd heeft nog een paar weekjess,,,, yoehoe.

    maar wat een toevallige heden allemaal, leuk leuk, its a small world. maar euh ben je toevallig dan ook je prins in de witte sneeuw al tegen gekomen..

    voor de rest geen schokkend nieuws. lees druk met werk, muziek, paardjes pesten enz enz.

    liefs bas en yvonne en hooooooooooooooooplijk tot snel.

    ps je was een dag te laat met je verslag heb wel 24 uur achter de pc zitten wachten op een update vanuit oosterijk....

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx tjuus

  • 26 Februari 2011 - 12:19

    Natasja:

    Leuk verslagje weer en nice pictures potverdorie je moet niet zwart gaan terug komen hoor......

    Regel je ook ff wat zon als ik je weer kom vergezellen dan ga ik m n best doen om je in te halen....

    Xxx tas.

  • 26 Februari 2011 - 17:28

    Sam En Marcel:

    Hoi mariëlle,

    We zijn net thuis gekomen en hebben een goede terug reis gehad. We hebben er 11 uur over gedaan incl stops voor eten en tanken.

    Wij vonden het allemaal ook super gezellig dat jullie een dagje met ons geskied hebben. Doe Inge de groeten van ons.

    Oja en Yvonne je hebt helemaal gelijk het is idd de Goaßstal en niet de Kuhstal. Hahahaha.

    De laatste dagen zijn erg goed verlopen. Ik heb alleen de dag nadat jullie er zijn geweest maar 2 uurtjes geskied. (waarschijnlijk ging het toch iets te gek) Mijn scheenbeen deed namelijk nogal vervelend, maar na een halve dag heerlijk in de zon te hebben gezeten kon ik de volgende dagen weer volop met de anderen mee.

    Kortom de vakantie was superrrrrrr.

    Ik ben inmiddels wel wat bruiner dan op de foto.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marielle

Actief sinds 30 Nov. 2010
Verslag gelezen: 652
Totaal aantal bezoekers 61646

Voorgaande reizen:

06 November 2015 - 27 November 2015

Patagonia Dreaming

24 December 2014 - 16 April 2015

Fugen seizoen 2014/215

03 November 2014 - 30 November 2014

Nieuw zeeland

08 September 2013 - 29 September 2013

Rondreis west Amerika

10 December 2012 - 08 Januari 2013

Australie

16 December 2010 - 26 Maart 2011

3 maanden ski les geven in Oostenrijk

Landen bezocht: