Weer een enerverende week achter de rug! - Reisverslag uit Hopfgarten im Brixental, Oostenrijk van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu Weer een enerverende week achter de rug! - Reisverslag uit Hopfgarten im Brixental, Oostenrijk van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu

Weer een enerverende week achter de rug!

Door: mariellekrabbenbos

Blijf op de hoogte en volg Marielle

17 Februari 2011 | Oostenrijk, Hopfgarten im Brixental

Dag mensen daar ben ik weer uit een toch wel beetje te groen Oostenrijk.
Heb weer veel dingen mee gemaakt de afgelopen week!
Met mij gaat het nog steeds erg goed,iedere ochtend als ik wakker word en ik kijk uit het raam dan denk ik, ik heb het toch wel goed voor elkaar. Lekker genieten van het buiten zijn, het "mooie" weer, en mensen enthousiast kunnen maken voor het skiën, want dat is toch ook gewoon LEUK! Dus tot op heden nog geen last van heimwee,het bevalt me nog prima in de sneeuw. Natuurlijk denk ik nog wel eens jullie, en lijkt me ook leuk jullie over een paar weekjes weer te zien (: . Maar goed eerst nog even genieten van de weken die ik hier nog heb!

Zoals ik net dus als vertelde qua skien, het samenwerken met skischool, verhuur gaat allemaal leuk. De samenwerking met de eigenaar hier verloopt soms wel wat minder. Tja en die problemen ( die de groepen hebben) komen dus ook bij mij terecht aangezien ik hier het aanspreekpunt ben. En ik kan aan die problemen vaak niets doen. Dat is dan wel iets waar ik al lang tegen aan loop. En dat maakt het dan weleens wat minder leuk. Maar goed als ik dan overdag weer op de piste ben maakt het dat weer goed.


Afgelopen weekend hadden we een leuke groep, ik hoefde geen les te geven.Ik ben toen gezellig mee gegaan met de groep het gebied in, het voordeel van de groep was dat ik het gebied ken, dus ik fungeerde laat maar zeggen als gids. Heb 2 leuke ski dagen met hen gehad, en het was ook wel weer eens lekker om weer even voor jezelf te kunnen skien zonder op te letten wat je houding is. De laatste avond zijn we met de groep mee geweest uit eten. Lekker naar de pizzaria, dat smaakte erg goed. Want ik kan nu eigenlijk wel zeggen dat ik het eten hier wel zat ben. Iedere morgen kaiser broodjes JAMMMIEE voor een weekje oke, maar naar 9 weken word het toch wel minder. En het avond eten is opzich wel gevarieerd maar goed patat, rijst of aardappelen en daar blijft het dan wel bij. De nederlandse keuken begin ik zo langzamerhand toch wel steeds meer te missen.Nu had ik het geluk dat mijn moeder hier was en je raad het al, ik heb weer overheerlijk stamppot boerenkool gegeten met rookworst! Dus voedsel pakketen zijn welkom... haha
Maandag waren een dag vrij, smorgen zijn we even wezen shoppen smiddags natuurlijk weer van het zonnetje genieten. En s avonds heb ik mijn moeder en mijn tante van vliegveld Insbruck opgehaald. Ze zijn hier geweest t/m vanmorgen. Vanmmidag om half 3 vlogen ze weer richting NL. Ik vond het erg leuk dat ze hier een paar dagen waren, ze hebben nu een beeld van wat ik hier doe. Dinsdag en woensdag hebben ze mee gedaan met de skiles die ik moest geven aan de nieuwe groep. Was erg leuk en gezellig. Mijn moeder pakte het erg goed op, mijn tante had wat meer tijd nodig. Ik vond het erg leuk dat ze het allebei geprobeerd hebben. Ik zou zeggen volgend jaar weer! He tinnie..? Mijn moeder heeft gister de blauwe piste gedaan echt super!
Verder zijn we gister nog even gezellig uit eten geweest, ik kan wel terug kijken op een geslaagde paar dagen. Dus pa als je zin hebt in Maart gewoon komen, neem je gerwin maar mee!

Zo dat was het dan voor deze week. Volgende week ga ik nog een dag samantha opzoeken in saalbach hinterglem lijkt me erg leuk hen weer te zien. Dus ik zou zeggen tot het volgende verslag!

Liebe grussen Marielle

  • 17 Februari 2011 - 17:06

    Marielle Krabbenbos:

    fotos volgen nog!

  • 17 Februari 2011 - 17:10

    De Heidel:

    Hey Jelle,

    Zoals ik het lees dient de Lente zich ook aan het Oostenrijk!!?? Hier ook!! Heerlijk zonnetje, hoewel het in de ochtend nog wel koud kan zijn!! Grappig om te lezen dat je moeder het skieën goed vergaan is, had ik bij willen zijn!!

    Xje

  • 17 Februari 2011 - 20:08

    Roos:

    Wij beginnen je nu toch echt te missen hoor. maar heel misschien komen we toch nog in maart samen met Jeroen van de spinninggroep

  • 18 Februari 2011 - 22:58

    Rianne:

    Hey Marielle,

    Zo te lezen vermaak jij je nog prima daar! Super om te lezen.. Hier bij de witkampers missen we je natuurlijk ook, nu de winterstop voorbij is.
    Veel plezier nog en tot weerziens.

    Groeten,
    RIanne

  • 20 Februari 2011 - 12:58

    Lidia:

    Hi Marielle,

    Leuk voor jou dat er zoveel bekenden langskomen. Het wordt daar idd wat groen, dus ik hoop dat er snel veel sneeuw valt. Hier mag het van mij lente worden! Moeten we nog voedselpakketten sturen of overleef je het nog om een paar weken kaiser broodjes te eten ;)

    Liefs Lidia

  • 21 Februari 2011 - 09:59

    Fam. Beltman:

    Dag Marielle,

    Hier even een berichtje van Brinkweg 6. Bij ons is alles oke!
    We zien dat het met jou ook goed gaat en dat je het erg naar de zin hebt. Nou nog een dikke maand en je bent alweer terug. Veel plezier nog daar en tot later.
    Groeten Remco, Margriet, Kim en Stijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marielle

Actief sinds 30 Nov. 2010
Verslag gelezen: 334
Totaal aantal bezoekers 61631

Voorgaande reizen:

06 November 2015 - 27 November 2015

Patagonia Dreaming

24 December 2014 - 16 April 2015

Fugen seizoen 2014/215

03 November 2014 - 30 November 2014

Nieuw zeeland

08 September 2013 - 29 September 2013

Rondreis west Amerika

10 December 2012 - 08 Januari 2013

Australie

16 December 2010 - 26 Maart 2011

3 maanden ski les geven in Oostenrijk

Landen bezocht: