Es ist schon wieder ein Donnerstag! - Reisverslag uit Hopfgarten im Brixental, Oostenrijk van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu Es ist schon wieder ein Donnerstag! - Reisverslag uit Hopfgarten im Brixental, Oostenrijk van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu

Es ist schon wieder ein Donnerstag!

Door: mariellekrabbenbos

Blijf op de hoogte en volg Marielle

10 Maart 2011 | Oostenrijk, Hopfgarten im Brixental

Es ist schon wieder ein donnerstag dus weer tijd voor een update!

Op dit moment is het hiet volop lente. Elke dag een schijnt nog steeds de zon, de bergen worden weer groener de pistes blijven "nog" steeds wit en de vogeltjes fluiten weer. Dus ik kan wel zeggen dat ik volop aan het genieten ben van het weer.

Afgelopen week weer 2 verschillende groepen gehad, en heb me daar weer prima mee vermaakt. Zo hadden we afgelopen zaterdag voor het eerst een snow BBQ, kampvuurtje erbij muziekje erbij maar helaas zonder sneeuw.... wel weer een leuke ervaring. Zondag ging de groep carnaval vieren in westendorf ik wilde ook graag mee maar helaas werd ik ziek. Die dag had ik lekker gratis kunnen eten op de piste, maar blijkbaar was die hamburger toch niet helemaal goed denk ik. Vervolg hele zondag nacht lopen overgeven . En maandag kwam er ook weer een nieuwe groep aan, dus ik weer paraat om 7 uur maar maar dat ging toch niet lekker. Dus de skischool gebeld en gevraagd of ze voor mij konden werken en aangezien het hier afgelopen week erg druk was had ik er een hard hoofd in dat ze iemand zouden hebben voor mij... maar ik had geluk om 9 uur kwam het verlossende telefoontje dat ik vrij was. Dus maandag de hele dag weer bed gelegen en dinsdag weer proberen te werken. Vandaag hadden we weer een dagje "vrij" dus ben ik samen met 3 andere ski leraren het gebied in geweest pff wat een tempo... maar ging wel lekker, smiddags was het al snel papsneeuw dus waren we weer aan het water skien haha. En ja ik heb mijn record eindelijk verbroken heb nu 41 km op een dag geskied! Maar dat moet eigenlijk meer kunnen dus ga me best doen om het record te verbeteren.

Verder heb ik van de week weer voor het eerst een paar meter hard gelopen even testen hoe mijn knie zich hield, en gelukkig ging dat vrij goed (:

Nou dit was het weer, weet zo 1,2,3 niet veel meer te vertellen.

Groetjes marielle

  • 10 Maart 2011 - 21:38

    Yvo:

    jo jelle, zat de hele dag al te wachten op je nieuwe verslag hahahaha. mmmm ik lees lente, zon, papsneeuw, groene berge, witte pistes en waterskieen, hopelijk laat je nog wat sneeuw liggen voor ons. hahaha.

    nou hier weinig nieuws volgende week hebben wij ons eerste dagje skieen er al weer op zitten, gaan we u nog zien daar?????????????

    liefs uit lochem

  • 11 Maart 2011 - 08:36

    Inge:

    Hey Marielle, Dat klinkt al een heel stuk beter, ik ben gisteren ook weer is begonnen met hardlopen haha heb nu gewoon spierpijn in mijn benen dat kan toch niet goed zijn.(A)

    Verder gaat hier voor mij morgen het normale leven beginnen.. Nu nog even genieten van mijn laatste dagje vakantie. Heerlijk.
    Klinkt ook goed dat je weer volop hebt kunnen skieen. Mijn record stond vogens mij of 44.. dus dan heb je een doel om te verbreken:P

    xxLiefs Inge.

  • 11 Maart 2011 - 17:30

    Natasja:

    Ik denk dat je straks je nationaliteit aan moet passen misschien is afrikaans een optie jezus man hhahha.

    Maar heerlijk dat weer mmmm genieten!!! Ik wil wel ruilen.

    Mooi dat t wel gaat met je knie houen zo.

    Xxxx

  • 11 Maart 2011 - 20:59

    Marielle:

    @ yvo moet ff kijken of het gaat lukken, maar lijkt me zeker gezellig ga me best doen! maar dan hebben we nog wel ff sms contact oke.. en als ik jullie was zou ik je zwemkleding maar mee nemen haha

    @ Inge ga me best doen je te verslaan lijkt me een haalbare uitdaging (:

  • 12 Maart 2011 - 10:47

    Yvoooooooo:

    jo jo,

    okey we smsen, heb je bas zijn nummer ook ofnie anders stuur ik hem zo wel via mail op, en euh zwemkleding stond zowiezo op de lijst ivm sauna en zwembad faciliteiten bij het hotel hihihihihihihihi

    we smseeeeeeee

  • 13 Maart 2011 - 12:26

    De Heidel:

    Pff 41 km skieën en dan nog niet tevreden, haha! Zoveel km met de auto rijden vindt ik al vermoeiend ... haha! Ziet er trouwens leuk uit dan bbq'en in de sneeuw!
    Hier wordt het ook al volop lente! Zelfs mijn crocussen die ik vorig jaar (te) diep in de grond heb gestopt komen omhoog! Veel plezier nog meis!!

  • 13 Maart 2011 - 21:28

    Roos:

    ziet er goed uit hoor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marielle

Actief sinds 30 Nov. 2010
Verslag gelezen: 519
Totaal aantal bezoekers 61538

Voorgaande reizen:

06 November 2015 - 27 November 2015

Patagonia Dreaming

24 December 2014 - 16 April 2015

Fugen seizoen 2014/215

03 November 2014 - 30 November 2014

Nieuw zeeland

08 September 2013 - 29 September 2013

Rondreis west Amerika

10 December 2012 - 08 Januari 2013

Australie

16 December 2010 - 26 Maart 2011

3 maanden ski les geven in Oostenrijk

Landen bezocht: