Weer thuis! - Reisverslag uit Hopfgarten im Brixental, Oostenrijk van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu Weer thuis! - Reisverslag uit Hopfgarten im Brixental, Oostenrijk van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu

Weer thuis!

Door: mariellekrabbenbos

Blijf op de hoogte en volg Marielle

28 Maart 2011 | Oostenrijk, Hopfgarten im Brixental

Zo dan ben ik dan met mijn laatste update maar dan vanuit Markelo. Zoals ik al geschreven had ben ik zaterdag ochend vroeg weer naar nederland gereden. De voorspelling waren niet zo denderend voor het weekend en ik had het ook wel een beetje gezien met de eigenaar.
Er zat nog wel een groep t/m zondag avond maar omdat het zondag de hele dag geregend heeft is de groep s ochtends vroeg al vertrokken naar huis. Dus wat dat betreft had ik het niet beter kunnen doen.

De terug reis is goed verlopen met 1 stop en binnen 8 uurtjes was ik weer thuis. En dan is het toch wel weer even wennen als je de nederlandse grens over rijd, zo heb je weer nederlandse radio is de benzine weer ruim 30 euro cent duurder en noem maar op... en andere andere kant eindelijk weer normaal eten!

Als ik terug kijk op de afgelopen periode kan ik wel zeggen dat ik het erg naar mijn zin heb gehad. Het was een super leuke ervaring die ik zeker niet had willen missen. Het was erg leuk samenwerken met de skischool, de verhuur, mensen van de liften de groepen die ik heb les geven en noem zo maar op. Natuurlijk had ik ook wel mindere dingen zoals de samenwerking met de eigenaar van het gasthof...pff want kan die man soms dwars liggen. Maar dat was dan ook het enige!

Verder ben ik vandaag nog even langs de huisarts geweest voor mijn knie aangezien het er hier nu niet beter op word. Woensdag mag ik al naar de orthopeed en met een beetje geluk weet ik dan ook eindelijk naar 3 maand of er iets mis is of dat het puur overbelasting is geweest. Dus ik ben benieuwd.

Van de week begin ik langzaam aan weer met werken, wat zal dat weer wennen worden... moet er nog even niet aan denken.

Zo dit was het dan mijn laatste verslagje, ik wil jullie allemaal bedanken voor de leuke reacties die ik heb gehad. Dat deed me goed!

Groetjes!

  • 28 Maart 2011 - 10:52

    Yvo:

    welcome back.

  • 28 Maart 2011 - 11:53

    Ine:

    En wat moeten we nu ???
    Het was steeds weer wachten op donderdag ,ik was altijd weer zo benieuwd welk verhaal je weer schreef,was de stampot lekker zaterdag???

  • 28 Maart 2011 - 12:38

    Lotte:

    welkom thuis !!

    tot snel

    groetjes

  • 29 Maart 2011 - 18:40

    Marloes:

    Hey marielle, fijn dat je weer heelhuids terug bent en een hele ervaring rijker!! Ga je zondag 10 april ook mee naar de sauna? Liefs Marloes.

  • 07 November 2011 - 14:30

    Foekje:

    Hallo Marielle ik las je verslag (erg leuk) want ik ben op zoek naar mensen die idd skilessen gegeven hebben in bijv Oostenrijk. Ik wil graag ook skilessen geven daar en ben nu in contact gekomen met iemand die een skischool heeft. Deze skischool wil mji graag inzetten zo snel mogelijk voor de jongste kinderen daar. Ik wil alleen graag nog t een en ander weten over reis, verblijf...skishows??? heb jij dat ook gehad/gezien /meegemaakt? Heb je nog meer nuttige informatie voor mij over drie maanden skiles geven ? Groetjes Foekje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marielle

Actief sinds 30 Nov. 2010
Verslag gelezen: 510
Totaal aantal bezoekers 61537

Voorgaande reizen:

06 November 2015 - 27 November 2015

Patagonia Dreaming

24 December 2014 - 16 April 2015

Fugen seizoen 2014/215

03 November 2014 - 30 November 2014

Nieuw zeeland

08 September 2013 - 29 September 2013

Rondreis west Amerika

10 December 2012 - 08 Januari 2013

Australie

16 December 2010 - 26 Maart 2011

3 maanden ski les geven in Oostenrijk

Landen bezocht: