Nog 3 weken dan is het zover! - Reisverslag uit Markelo, Nederland van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu Nog 3 weken dan is het zover! - Reisverslag uit Markelo, Nederland van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu

Nog 3 weken dan is het zover!

Door: mariellekrabbenbos

Blijf op de hoogte en volg Marielle

30 November 2010 | Nederland, Markelo

16 december ga ik voor 3 maanden naar Oostenrijk (hopfgarten)om voor een Nederlandse reisorganisatie skiles te gaan geven.Ik ga proberen om d.m.v. deze site jullie een beetje op te hoogte te houden van mijn belevenissen in Oostenrijk! Natuurlijk zou ik het ook erg leuk vinden om wat van jullie te horen!

Gruss got, Mariëlle

• 30 November 2010 - 16:27

Dianne:

Heeej Marielle,
    Wow, het avontuur gaat al bijna beginnen! Met dit winterweer moet het iig alvast lukken in de juiste sferen te komen :) Veel succes nog met de voorbereidingen en ik ga je site zeker checken, benieuwd naar al je adventures! groet dianne

• 07 December 2010 - 09:32

Claudia:

Hoi Marielle,
    Spannend, het avontuur gaat bijna beginnen. zal je af en toe wel een leuke krabbel schrijven zodat je je andere colega's niet vergeet.
    ik wens je veel plezier in Oostenrijk.
    groetjes Claudia

• 14 December 2010 - 21:08

Annie En Jos:

Hoi Marielle,

We zijn erg benieuwd naar je avonturen en zullen je dus op de voet/lat/skype volgen.

Hals und Beinbruch

• 15 December 2010 - 20:48

Hetty:

Marielle veel plezier en laat die oostenrijkers een beetje met rust!!! zal ckers je avonturen volgen en ik zal je ook op de hoogte houden van de nieuwtjes in en om Markelo!

Liefs Hetty (we gaan je wel een beetje missen hoor)
    (mochten er nou hele mooie skileraren lopen, doe dan ff belletje, dan kom ik ook die kant op!)

• 16 December 2010 - 17:03

Heidy:

Ben je er al??

• 16 December 2010 - 18:11

Marielle:

Hoi hoi,

Ik ben er! de reis ging erg voorspoedig, ik zal vanavond of morgen er even een verhaaltje opzetten

• 16 December 2010 - 20:56

Lotte:

Mooi veilig overgekomen !

Ik ga morgen weer kijken

groetjes

• 16 December 2010 - 21:46

Heidel:

Ow gelukkig! Moest met dat winterse weer nog wel aan je denken vandaag!! Wacht je verhalen af! Webcam is nog steeds niet gelukt ... wordt vervolgt!!

• 16 December 2010 - 21:55

Natasja:

T lijkt wel of dr een sneeuwstorm tussen ons in zit hahah. Skype via compu ging toch makkelijker tot skypes

• 18 December 2010 - 09:57

Selma:

Gelukkig goed overgekomen lees ik?!
    Hoe is het daar?? Ben erg benieuwd naar je verhalen! Veel plezier!
    Groetjes,
    Selma