Nog 2 weken! - Reisverslag uit Markelo, Nederland van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu Nog 2 weken! - Reisverslag uit Markelo, Nederland van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken!

Blijf op de hoogte en volg Marielle

20 Oktober 2014 | Nederland, Markelo

Over een kleine 2 weken is het zover dan gaat mij avontuur beginnen. Ik ga een rondreis maken door Nieuw Zeeland.
Maandag 3 november vlieg ik via Dubai / Sydney naar Auckland, een reis van ongeveer 28 uur...
Daar aangekomen ga ik met een internationale groep een rondreis maken door Nieuw zeeland onze reis start in Auckland en zal ook eindigen in Auckland. We zullen zowel het noorder als het zuider eiland bezoeken. Waar ik op 29 november weer terug zal vliegen naar Nederland.
Ik ben weer van plan een reisdagboek bij te houden, dus voor die gene die het leuk vinden, jullie kunnen mijn belevenissen volgen via deze site!

Tot mijn volgende verslag maar dan vanuit Nieuw Zeeland

• 20 Oktober 2014 - 22:51

Marloes:

Wauw, gaaf marielle! Leuk om het te lezen. Alvast héél veel plezier met de voorpret. Geniet ervan.

• 21 Oktober 2014 - 08:30

Heidy:

Top reiziger! Leuk om we weer te kunnen volgen. Alvast heel veel plezier met de voorpret!