De laatste dagen - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu De laatste dagen - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu

De laatste dagen

Blijf op de hoogte en volg Marielle

28 November 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Daar ben ik weer met alweer mijn laatste update... Ik was gebleven bij woensdag we hadden die dag een korte bus rit van 3 uurtjes op naar de oostkust plaats kaikoura wat bekend staat voor veel dolfijnen en orka die daar leven. Smiddags erg mooie wandeling langs de kust gemaakt waar we veel zee honden hebben gezien. Het zonnetje scheen dus niets te klagen. Donderdag erg vroeg op 4.30 uur jaja je moet er wat voor over hebben om met dolfijnen te zwemmen in puur natuur dus geen afgebakend stuk maar in de vrije natuur. Ik had het wel eens gedaan in een afgebakend gebied maar dit was veel malen beter. Eerst de boot op zoekend naar dolfijnen. Wij hadden geluk en vonden een groep van ruim 30 dolfijnen. Allemaal het water in brrr ijskoud. En gewoon tussen de dolfijnen zwemmen Soms zwommen ze met je mee of kwamen ze recht op je af en dat in de vrije natuur SUPER!! Na 40 min waten we steen koud maar een erg mooie ervaring rijker. De rest vd de in de bus op de Ferry (3. Uur) om terug te gaan naar wellington het noorder eiland. Vrijdag wederom vroeg, om 7 uur vertrokken we richting Auckland een rit van ruim 600 km en aangeziener hier maar 1 hoofdweg is en men haast geen snelwegen heeft was het een al lange rit. Om 6 uur kwamen we aan in ons hostel. Daarna met z'n allen wat gegeten en de kroeg in geweest. Was erg gezellig!! En dan is het alweer zover morgen om 19.00 vlieg ik terug naar Amsterdam. De tijd is voorbij gevlogen het was een super reis. Leuke mensen super land en een ervaring rijker!!

Tot snel!

• 28 November 2014 - 21:45

Heidy:

Time flies when you ' re having fun. Snel gegaan meid! Zwemmen met dolfijnen klinkt echt gaaf, alleen is al dat vroege opstaan niks voor mij ;) Ik wens je een hele goede terugreis toe!