Surfing in the USA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu Surfing in the USA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu

Surfing in the USA

Blijf op de hoogte en volg Marielle

24 September 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

Dag 14,15,16

Zaterdag, vroeg op ( 5 uur) alles weer afbreken en op naar Lake Havasu dit was een rit van ongveer 5 uur incl een stop in Selegman een dorpje aan de route 66. Beetje vervallen, erg toeristisch, maar wel even leuk. Daarna op naar Lake Havasu. Een Middagje lekker relaxt aan het water aangezien het hier erg warm is, ruim 40 plus (-: het was echt even genieten! Rond 5 uur op naar de camping. En wat was het nog warm... Om 9 uur s avonds nog 32 graden, lekkerrrrr. We besloten om de tenten maar niet op te zetten en weer lekker in de open lucht te gaan slapen. Zo konden we s morgens weer wat langer blijven liggen...
Zondag, half 6 op.. Als jullie denken dat het iedere dag lekker uitslapen is hebben jullie het mis (-; wederom was het lekker vroeg. Op naar Los Angeles een rit van in totaal 6 uurtjes. Het eerste uur bijna tot geen verkeer gezien, hoe verder we kwamen hoe meer verkeer en hoe groter de wegen (en auto's) een 5 baans weg schijnt hier normaal te zijn...er is hier bijna geen openbaar vervoer, dus echt een drukte op de weg. We hadden het geluk dat het zondag was en dus zo dwars door LA konden naar ons HOTEL jaja 2 dagen slapen in een echt bed.
Aan het einde van de middag naar Venice Beach, hier heb ik met een aantal anderen 2 uur surfles gehad. We hadden een echte surf dude als instructeur, super leuk! Het ging me redelijk af aangezien ik het in Australië ook heb gedaan, maar wat een golven.. Super/Gaaf. Het begint er steeds meer op te lijken (-:
Daarna een mooie zonsondergang gezien on the beach en met z'n allen wat gegeten. Oa ook muscle Beach gezien (fitness apparaten op het strand) helaas niet de afgetrainde mannen. Daar waren we te laat voor. Verder erg veel zwervers/ dronken mensen en green dokters gezien (drugs dealers) hier moet je dus s avonds niet alleen rond lopen. Daarna moe maar voldaan op naar het hotel en heerlijk slapen in een kingsize bed. Zowel over de lengte als breedte pas ik er in.
Maandag LA dag, eerst richting Hollywood street naar alle sterren, er liepen ook veel imitatie sterren rond, alles in het teken van Movie's Daarna op naar Beverly Hills, even geshopt op rodeo street (duurste winkel straat van Amerika) en bekende sterren gespot... NOT
op naar Santa Monica, even over de pier gelopen. Lekker op het strand gezeten en met z'n allen wezen eten. Daarna terug naar het Hotel. Waar ik nu dit verslagje maak. Als ik terug kijk op LA een erg drukke stad met erg veel verkeer. Down town niet bijzonder, Hollywood street leuk om geweest te zijn. Venice Beach en Santa Monica Beach erg leuk en gezellig! Maar 1,5 dag LA was voor mij dan ook meer dan genoeg. Morgen gaan we naar Santa Barbera, weer lekker kamperen, ik kijk er weer naar uit (-: dan begint het einde van deze reis langzaam aan in zicht te komen. nu nog maar even niet aan denken. En nog even lekker genieten van de USA! Ik zeg tot d volgende keer, ik duik m'n bed in, ik zeg werk ze (-;

  • 24 September 2013 - 08:39

    Marloes:

    Super leuk verslag! Geweldig om te lezen! En wat gaat het idd snel zeg! Genieten dus xx

  • 24 September 2013 - 09:03

    Yvonne:

    Nou meis geniet nog er nog ff van die laatste paar dagen..... en erg jammer dat je die afgetrainde mannen niet gespot hebt, op die foto's zat ik nou net te wachten hahaha.

    liefssssssss yvo

  • 24 September 2013 - 20:28

    Heidy:

    Lees ik dit goed? Eerst hele verhalen over slapen in de BUITENLUCHT en TENTJES .... toen kwam mijn favoriete gedeelde KINGSIZE bedden ..... begin jij er over dat je uit kijkt naar KAMPEREN! Wahaha! Ik kan lezen dat je aan het genieten bent, dus veel plezier her creperen :-)

  • 24 September 2013 - 21:53

    Bennie Nordkamp:

    Mooi verslag en herkenbaar. Heb je geen sportschoenen gekocht in een van die vele nikeshops voor heel weinig geld? AANRADER

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marielle

Actief sinds 30 Nov. 2010
Verslag gelezen: 508
Totaal aantal bezoekers 61519

Voorgaande reizen:

06 November 2015 - 27 November 2015

Patagonia Dreaming

24 December 2014 - 16 April 2015

Fugen seizoen 2014/215

03 November 2014 - 30 November 2014

Nieuw zeeland

08 September 2013 - 29 September 2013

Rondreis west Amerika

10 December 2012 - 08 Januari 2013

Australie

16 December 2010 - 26 Maart 2011

3 maanden ski les geven in Oostenrijk

Landen bezocht: