Nog 3 updates te gaan! - Reisverslag uit Hopfgarten im Brixental, Oostenrijk van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu Nog 3 updates te gaan! - Reisverslag uit Hopfgarten im Brixental, Oostenrijk van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu

Nog 3 updates te gaan!

Door: mariellekrabbenbos

Blijf op de hoogte en volg Marielle

03 Maart 2011 | Oostenrijk, Hopfgarten im Brixental

hoi hoi,en ook deze week weer een verhaaltje uit het zonnige oostenrijk, want ja de zon schijnt hier nog steeds!

Eigenlijk heb ik niet zo veel bijzonders te vertellen. Maar goed ik vertel toch maar wat... zo heb ik afgelopen week voor het eerst kennis gemaakt met de banaan, want tot op heden had ik nog niemand in mijn lesgroep gehad die afgevoerd moest worden. Maar goed van de week was dat dus wel het geval, gelukkig viel het allemaal erg mee. En ja als we dan toch eenmaal bezig zijn, kunnen we er gewoon meer door gaan wat resulteert in dat er nu alweer 3 mensen met de banaan zijn afgevoerd in een week. Het lijkt wel een trend.. nee hoor gelukkig valt het mee!

De laatste groep die hier weg ging (gister) was ook weer erg gezellig, met die groep ben ik vorig jaar mee geweest als skileraar. Dus ik kende al een aantal mensen. Van de week ook 2 keer mee geweest op stap naar Westendorf en dat was toch wel erg gezellig, en ja sta je in de kroeg kom je gewoon weer Markeloers tegen (nieck van de Barlo) wel grappig! Verder is de groep gister avond weer terug gegaan, kregen we om half 11 een telefoontje met de mededeling dat de bus een klapband heeft gehad en met 70 leerlingen aan de kant van de snelweg staat. Dat was toch wel even minder... maar goed gelukkig is iedereen veilig uit de bus gekomen. De groep heeft een overnachting gehad in een hotel en zijn vanochtend met een andere bus richting NL vertrokken.

Verder ben ik op dit moment weer "alleen" nou alleen niet maar Inge de stagaire is weer naar huis en de andere skileraren ook. Vanaf maandag komt er weer een nieuwe lichting die mij de paar laatste weken gaan vergezellen. Want ja zo langzamerhand schiet het wel op, moet ik mij weer gaan voorbereiden aan het geven van zwemlessen, gymlessen... dat zal wel weer even wennen zijn!

Meer heb ik eigenlijk niet te vertellen, ben benieuwd of jullie mij nog wat te vertellen hebben...

Gruss got
Marielle

  • 03 Maart 2011 - 17:18

    Hetty:

    heuj marielle, zolang je niemand laat afvoeren met een helikopter, valt het allemaal nog wel mee....
    het wordt zo langzamerhand wel weer tijd dat je thuis komt hoor!
    Samantha is ook weer heelhuids thuisgekomen, dus dat is het goede nieuws dat ik je te vertellen heb!! haha

    veel plezier de laatste paar weekjes...

    groetjes

  • 03 Maart 2011 - 18:25

    Inge:

    Klinkt wel spannend als je het zo leest hé! Kan ook vertellen dat we op de snelweg hebben gedanst haha..
    Het is wel raar om weer thuis, mijn aovontuur zit er alweer op.. Jij nog even genieten! x

  • 03 Maart 2011 - 20:27

    Yvoooooooooooooooooo:

    jojo

    tis toch niet waar hé 2de x dat je niek (van de barlo) op wintersport tegen komt, hahaha.

    maar je hebt nu dus een tros bananen hihi, viel gelukkig allemaal mee.

    nou veel nieuws is hier niet, af gelopen zondag weer een foutlos parcour gesprongen, a.s zondag carnaval vieren in neede,

    en oja ben je zaterdag 26 maart weer hier want we gaan met de dames en een aantal ouders na DIEKA daar kom boi foi toch dus ik zou zeggen daar kun je wel voor thuis komen hahaha.

    nou begin maar vast met de voorbereidingen op de zwemles want als ik hoor hoe veel zon je hebt kun je ons wel zwemles gaan geven als wij komen, ipv van skieen hahahhaa.

    nou geniet nog ffkes van je laaste weekjes en tot snel.

    xxx bas en yvonne

  • 07 Maart 2011 - 12:04

    Lotte:

    Het leest weer leuk, je vermaakt je daar nog wel even ! Hier weinig nieuws henkjan en ik zijn bezig met de voorberedingen van het project samen wonen.. ! Zondag heben we over de holterberg gewandeld en we waren zo ethausiast dat we een beetje verdwaalt waren, ( tovh handig een tom tom op de mobiel ). ;-)

    Groetjes lotte en henkjan

  • 13 Maart 2011 - 12:31

    De Heidel:

    Hey Jelle,
    Dit bericht had ik gemist ... denk ik! Had wel gehoord dat je Niek was tegen gekomen! Wat een kleine wereld toch ... haha! Bij mij verder weinig nieuw onder de zon, hoewel het zonnetje wel schijnt als ik dit typ! Hoop dat je je wel weer wat beter voelt (niewste bericht geeft aan dat je wat ziejes bent geweest). Zo, ik ga mijn zondag verder vieren! Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marielle

Actief sinds 30 Nov. 2010
Verslag gelezen: 476
Totaal aantal bezoekers 61513

Voorgaande reizen:

06 November 2015 - 27 November 2015

Patagonia Dreaming

24 December 2014 - 16 April 2015

Fugen seizoen 2014/215

03 November 2014 - 30 November 2014

Nieuw zeeland

08 September 2013 - 29 September 2013

Rondreis west Amerika

10 December 2012 - 08 Januari 2013

Australie

16 December 2010 - 26 Maart 2011

3 maanden ski les geven in Oostenrijk

Landen bezocht: