Alweer mijn 3e week in oostenrijk - Reisverslag uit Hopfgarten im Brixental, Oostenrijk van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu Alweer mijn 3e week in oostenrijk - Reisverslag uit Hopfgarten im Brixental, Oostenrijk van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu

Alweer mijn 3e week in oostenrijk

Door: mariellekrabbenbos

Blijf op de hoogte en volg Marielle

06 Januari 2011 | Oostenrijk, Hopfgarten im Brixental

Hoi hoi,

Daar ben ik weer!

Allereerst iedereen natuurlijk de beste wensen en een goed en gezond 2011!

Afgelopen week was het zon zon zon en KOUD! Maar goed de zon maakte erg veel goed, lekker tussen de middag buiten eten in het zonnetje wie wil dat nou niet (:

Ik zal maar eens beginnen met vrijdag oudejaarsdag, overdag nog een aantal kinderen les gegeven was erg gezellig. Na het skien ging de groep oliebollen bakken dus de oudejaarsdag stemming kwam er een beetje in.S avonds heb ik ook met hen gegeten. Nou ik moet zeggen ik heb nog nooit eerder zo luxe gegeten, ze hadden speciaal vanuit Italie een busje laten komen met vis/ pasta/ vlees en dat was lekker! na 12 uur nog wat met hen gedronken en dan volgende dag lekker voor mezelf aan het skien (zover dat ging). Was echt een relax dagje beetje liggen in de zon, beetje skien... goed begin van het nieuwe jaar toch of maak ik nu mensen jalours haha...

Zondag heb ik niet geskied, er waren geen groepen meer en het sneeuwde ligt en ik had nog last van mijn knie. S ochtends ben ik even naar de ski verhuur, ski school en de skipassen geweest om te zorgen dat maandag alles goed zou lopen, en smiddags ben ik even lekker gaan zwemmen. Echt een mooi zwembad hebben ze hier, kunnen ze in NL nog een voorbeeld aan nemen... zelfs een glijbaan met een vrijeval van 14 m 2 loopings van 7 en 3.5 meter hoog maar daar heb ik mij dus maar even niet aangewaagd, aangezien ik toch wel graag skiles wil blijven geven.

Afgelopen maandag kwam de eerste schoolgroep aan. Smorgens om half 7 werd ik al wakker gebeld met de mededeling dat ze er over een uur zouden zijn. Dus om half 8 was de bus er, snel uitladen omkleden en op naar de piste! De 1e les dag was voor de leerlingen vrij vermoeiend, ten eerst voor het eerst op de skis en ten 2e hadden ze weinig geslapen in een 13 uur durdende bus reis. Dus s avonds was het dan ook al vroeg stil. Vandaag was het de laatste dag voor de groep, eigenlijk was het mijn vrije dag aangezien de laatste dag vaak vrij skien is voor de groepen, maar ik heb mij opgeofferd om toch met een groep de berg op te gaan. Was een erg gezellig dag! Vanavond nog even wat met ze gegeten en weer afscheid genomen. De groepsleiding was erg tevreden over mij, dus mijn vuurdoop is geslaagd (:

Vanavond is er ook weer een nieuwe groep aangekomen die ga ik de komende 2 dagen les geven, allemaal mensen van mijn leeftijd dus dat word vast gezellig. En dan vanaf maandag wieder eine neue schuler gruppe....

Zo dit was het weer vanaf mijn kant, ik had nog een paar leuke foto s, maar helaas is mijn foto toestel vanmiddag kapot gegaan ): eens kijken of ik daar nog wat mee kan doen!

Ik zou zeggen tot de volgende keer, en willen jullie even een sneeuwdansje voor mij doen, de sneeuw begint een beetje op te raken!

Mariëlle

  • 06 Januari 2011 - 19:50

    Bas En Yvo:

    nou ja jaloers, ik zou alleen voor het zwembad al ff langs willenn komen hahahaha. ook voor de rest hoor. klinkt allemaal veels te mooi. hihiihi

    maar hier is het dooidansje van mij gelukt dus het verdwijnt hier ook (gelukkig) zal de sneeuw die er nog ligt jou kant opsturen. stond zelfs op marktplaats en advertentie GRATIS AF TE HALEN SNEEUW. hahahahihihihi geniaal.

    nou tot horens..

    liefs bas en yvonne

  • 06 Januari 2011 - 20:00

    Jarno & Petra:

    Hey Jelle,
    Ook nog de beste wensen voor 2011.. Hopen dat het een goed begin zal zijn, maar dat gaat wel goed komen!!

    Een sneeuwdansjuh.... Hier is de sneeuw (eindelijk) bijna weg. Op dit moment regent het warm water hahaha...
    Dus laat die sneeuw voor hier maar ff zitten.. Oke ik zal me van mijn beste kant laten zien en een dansjuh doen voor jou.....

    Veel plezier nog en ik kijk uit naar je volgende verhaal....

    Liefs Jarno & Petra

  • 09 Januari 2011 - 13:17

    Lidia:

    Hi Marielle,

    Als ik het zo al je ervaringen lees, dan ga je volgend jaar vast naar Whistler!
    Het klinkt trouwens erg hoopvol dat mensen van onze leeftijd nog les nemen ;)

    Liefs Lidia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marielle

Actief sinds 30 Nov. 2010
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 61513

Voorgaande reizen:

06 November 2015 - 27 November 2015

Patagonia Dreaming

24 December 2014 - 16 April 2015

Fugen seizoen 2014/215

03 November 2014 - 30 November 2014

Nieuw zeeland

08 September 2013 - 29 September 2013

Rondreis west Amerika

10 December 2012 - 08 Januari 2013

Australie

16 December 2010 - 26 Maart 2011

3 maanden ski les geven in Oostenrijk

Landen bezocht: