Perito Moreno en el chalten - Reisverslag uit Argentina, islas, Antarctica van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu Perito Moreno en el chalten - Reisverslag uit Argentina, islas, Antarctica van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu

Perito Moreno en el chalten

Blijf op de hoogte en volg Marielle

23 November 2015 | Antarctica, Argentina, islas

Vrijdag de bus in op naar el calafate een rit door het Andesgebergte en terug in Argentinië. S avonds het dorpje verkend en wederom een lekkere steak gegeten. Zaterdag op naar de perito merino gletsjer wauw wat een ijs massa. De patagonische is de 3 na grootste vd wereld na Antarctica en Groenland. Helaas geen tijd om
Ook op de gletsjer te gaan. Einde vd middag naar el chaltan een erg klein dorpje wat in 1956 is ontdekt. De sfeer die er heerst vind ik super. Smorgens allemaal wandelende mensen die de bergen in trekken en die s avond weer terug het dorp in lopen.
Zaterdag een hike van 8 uur naar de fitz Roy en wederom super weer!!! Wat een geluk hebben we tot nu toen. Super!
Zondag stond de hike over se viedma
Gletsjer op het programma. Erg gaaf om
Een keer te doen. Met stijg ijzers over de in mense ijs massa lopen. Wederom WAUW!! S avons terug naar el calafate.

Nu zitten we op het vliegveld voor onze vlucht naar het einde vd wereld. Of tewel Ushaia het meest zuidelijkst stadje ter wereld.

• 23 November 2015 - 18:35

Heidy:

Goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. De foto's en video's laten z i en hoe prachtig het daar moet zijn. Fijne reis naar het einde van de wereld ..... wel terug komen hè