Naar huis! - Reisverslag uit Hopfgarten im Brixental, Oostenrijk van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu Naar huis! - Reisverslag uit Hopfgarten im Brixental, Oostenrijk van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu

Naar huis!

Door: mariellekrabbenbos

Blijf op de hoogte en volg Marielle

24 Maart 2011 | Oostenrijk, Hopfgarten im Brixental

Hoi hoi,

Daar ben ik dan met mijn laatste verslagje vanuit Oostenrijk.

De laatste groep is vanochtend gearriveerd en wat voor groep pff denk je aan het eind van het seizoen leuk te kunnen afsluiten, niet echt dus. Hoe het seizoen voor mij is begonnen zo eindigt het dus helaas ook! Gelukkig was de groep die zojuist is vertrokken wel erg gezellig en heb ik nog een paar leuke dagen mee gehad! Dat is ook wel een beetje de reden dat ik heb besloten dat ik i.p.v zondag ochtend zaterdag ochtend rond een uurtje of 5 richting NL ga vertrekken ( dus ladys misschien gaan jullie me nog wel zien bij DIEKA. De groep heeft geen lessen geboekt, de sneeuw word met de dag slechter en heel erg belangrijk van het weekend wil de zon minder gaan schijnen en het wil wat kouder worden... vandaag was het lekker rond de 20 graden (: dus het bruin bakken zit er dan niet meer in en kan ik dus net zo goed naar huis rijden.

Nog een aantal feitjes:

Zo heb ik:
87 dagen
241.778 hoogtemeters
673 liften
1.194 km
plus de de rest op de baby/ oefen piste geskied

Ga ik het eten hier echt niet missen zoals de kaiser broodjes en de schnitzel... dus ma zaterdag boerenkool met worst...(: ??

Ga ik de bergen, de sneeuw en iedere dag skien zeker wel missen!

En zo kan ik wel even door geven haha

Morgen ga ik nog even genieten van mijn laatste dagje op de skies, al zal het meer op waterskien gaan lijken. En natuurlijk nog even lekker genieten van het zonnetje. Dan zit het er dus op voor mij en kan ik gaan wachten tot het weer winter is....

Dus ik zou zeggen bis schnell.

Mariëlle

  • 24 Maart 2011 - 19:25

    Yvooooooooooooooo:

    yooooohoooooooooooo,- DIEKA DIEKA DIEKA DIEKA, zo je hebt wel heel wat records verbroken van jezelf hihihihi, nou heeeeeeeeeeeeel veeeeel plezier nog met (water) skieen. en tot zaterdag xxxxxxxxxxx en anders ben je dinsdag thuis????? kom ik ff op de thee

  • 24 Maart 2011 - 19:27

    De Heidel:

    Zow, wat gaat de tijd snel!! Ben je er zaterdag al weer .... ! Gezellig hoor! Als je nog de puf hebt zou het leuk zijn als je zaterdag nog ff bij Dieka komt!! Kunnen we lekker een drankje doen! Doe de groeten aan de sneeuw en de ski's! Tot zaterdag!! XXX

  • 24 Maart 2011 - 20:25

    Samantha:

    Hoi hoi. Zitten de de 3 maanden er al weer op. Het zal wel weer even wennen voor je worden als je weer hier in het platte Nederland bent. Maar er is natuurlijk altijd een leuk vooruitzicht en dat is dat je ons weer ziet. hahaha. Het zou idd leuk zijn als je nog meegaat naar Dieka. Je kunt zo bij mij aankomen dan kunnen we samen met mijn pa en ma naar Dieka gaan.

    Nou tot over een paar uurtjes

  • 24 Maart 2011 - 20:59

    Annie:

    Wat is de tijd toch snel gegaan. Ik al gewend thuis te zijn en jij straks weer op de Wilder, dat zal toch wel weer even wennen zijn. Ik wens je nog een paar fijne dagen en een hele goede terugreis. Wees voorzichtig, de boerenkool met worst wacht wel, ofschoon bij dit mooie weer?
    Groetjes Annie

  • 25 Maart 2011 - 06:58

    Inge:

    Hey jellie!

    Dat is snel gegaan die laatste zeven weken! Jammer dat de sneeuw er niet beter geworden is. Maar het was een top tijd!

    Had ik je al verteld van Orhan? Ik had een keer mijn facebook niet uitgelogt en hij was na mij op de pc. Haha Heeft hij zichzelf als vriendje toegevoegd Haha Wat een kerel.

    Ik vind het knap dat je het 3 maanden met achmedje hebt uitgehouden. En met de schnitzel en de kaiserbroodjes! Haha.

    Een goede reis naar huis! En dat je deze ervaring je leven lang bij je houd!:D! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marielle

Actief sinds 30 Nov. 2010
Verslag gelezen: 437
Totaal aantal bezoekers 61512

Voorgaande reizen:

06 November 2015 - 27 November 2015

Patagonia Dreaming

24 December 2014 - 16 April 2015

Fugen seizoen 2014/215

03 November 2014 - 30 November 2014

Nieuw zeeland

08 September 2013 - 29 September 2013

Rondreis west Amerika

10 December 2012 - 08 Januari 2013

Australie

16 December 2010 - 26 Maart 2011

3 maanden ski les geven in Oostenrijk

Landen bezocht: