Servus - Reisverslag uit Fügen, Oostenrijk van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu Servus - Reisverslag uit Fügen, Oostenrijk van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu

Servus

Blijf op de hoogte en volg Marielle

28 December 2014 | Oostenrijk, Fügen

Hallo wie gehtst?

Daar ben ik dan niet vanuit Nieuw zeeland niet uit Nederland maar jawel vanuit Oostenrijk Fugen in het zillertal. Ik ga hier de komende winter tot 16 april werken voor een Nederlandse reisorganisatie als reisleider/ skileraar.
1e kerstdag vroeg vertrokken en na een kleine 8 uur rijden kwam ik aan. Ging erg voorspoedig. Vrijdag ben ik langs alle instanties geweest waarmee ik moet samenwerken denk aan skipas buro, skischool, bus maatschappij, restaurant en de apreski bar. Ze waren allemaal erg enthousiast leuk! Zelf die dag nog even kort geskied maar vooral rustig aan gedaan...en jawel de 1e sneeuwvlokken vielen ook naar beneden het groene dal werd langzaam wit. S avonds nog even de apreski ingeweest gezellig!
Zaterdag ben ik met een collega skileraar die hier nu op vakantie is Een dag lekker wezen skien, erg gezellig en erg goede pistes. Zondag m'n eerst groep kwam aan. Dus het echte werk kan nu beginnen. Mijn 1 lesdag zit er net op. Was erg leuk. En wat een sneeuw viel er vandaag. Ook hebben we nog een stroom storing gehad van bijna 2 uur geen enkele lift deed het meer... Gelukkig zat ik op dat moment niet in de lift. Verder is het hier ook erg koud, boven was het -15 en het word nog kouder deze week )-:

Dit was het voor deze ik zeg alvast een goede jaarwisseling en tot de volgende keer!

  • 28 December 2014 - 18:33

    Marcel Tempelman:

    Servus!!! Viel Spaß!!Und bis nächste Jahr!!

  • 28 December 2014 - 22:06

    Heidy:

    Hoppa, dat klinkt weer goed. Je hebt het goede ski weer daar mee naartoe genomen ; ) Geniet ervan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Fügen

Marielle

Actief sinds 30 Nov. 2010
Verslag gelezen: 827
Totaal aantal bezoekers 61513

Voorgaande reizen:

06 November 2015 - 27 November 2015

Patagonia Dreaming

24 December 2014 - 16 April 2015

Fugen seizoen 2014/215

03 November 2014 - 30 November 2014

Nieuw zeeland

08 September 2013 - 29 September 2013

Rondreis west Amerika

10 December 2012 - 08 Januari 2013

Australie

16 December 2010 - 26 Maart 2011

3 maanden ski les geven in Oostenrijk

Landen bezocht: