Op naar het zuiden - Reisverslag uit Raglan, Nieuw Zeeland van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu Op naar het zuiden - Reisverslag uit Raglan, Nieuw Zeeland van Marielle Krabbenbos - WaarBenJij.nu

Op naar het zuiden

Blijf op de hoogte en volg Marielle

10 November 2014 | Nieuw Zeeland, Raglan

Daar ben ik weer, ik was gebleven bij zaterdag. Zaterdag zijn we naar de treaty grounds een soort van museum waar nieuw zeeland is ontdekt geweest ook een show gezien van de Maori mensen. Leuk om te zie . In de middag zijn we terug gegaan naar Auckland een reis van 4 uurtjes. Zondag erg vroeg richting de surf plaats raglan waar de film break point is opgenomen. Dit is de beste surfsport van nieuw zeeland. Waar veel professionals surfen.Hier zijn we eerst naar een biologische farm geweest en daarna een kajak tocht van 2 uur over een rivier richting de zee gemaakt. Erg mooie omgeving. En we hadden erg mooi weer! Halverwege werden we door een boot opgepikt BBQ aan boord. En daarna aan land. Op naar onze logde voor 2 nachten deze lag erg mooi op berg een soort van jungle gevoel. Met een heerlijke jacuzzi. Maandag was surf dag. In de ochtend hebben we gesurft. Was erg gaaf en gaat me steeds beter af (-: S middags heb ik met een aantal een hike gemaakt van 2,5 uur met mooie uitzichten het was echt een avontuur in de jungle. Daarna heerlijk de jacuzzi in geweest! Echt vakantie gevoel. Morgen gaan we nog meer richting het zuiden (hier is het hoe zuidelijker hoe kouder) dus het word waarschijnlijk kouder, en waar we donderdag heen gaan ligt nu nog sneeuw... Dat zal even wennen worden. Aangezien we nu 2 dagen rond de 23 gr was. Ik vermaak me nog steeds erg goedde dagen vliegen voorbij! En we hebben een leuke groep. Straks vroeg naar bed aangezien we morgen al om 6.30 vertrekken.

Ik zeg tot de volgende keer!

• 10 November 2014 - 12:10

Heidy:

Haha, erg toevallig dat we ongeveer tegelijk in een hot tub zaten, maar dan op een ander continent. De foto's zien er gaaf uit, mooi landschap daar. Leuk om te weten dat de film point break is opgenomen waar jij bent geweest. Heb de film laatst nog gezien :-)